Vill ni göra nått idag ? :)

Just nu har jag världens tråk..

Vaknade vid 11:00 ungefär, och har suttit vid datan sen dess!

Igår så blev det en uteritt istället till "mormors äng" med Tuva-Ville.
Galopperade mycket och tog några små skutt över lite stockar.
Gick upp i skogen lite och klättrade också, sen red jag lite där nere på ängen :D
Det var en myysig uteritt och Sarino var ganska så pigg och det gillar jag !<3

Funderar nu på vad jag ska göra idag... men än så länge kommer det inte upp några tankar i mitt huvud.
Ska kanske vara med nån kompis men vet inte vem, eller kanske titta på bio!
Jaja, snart kommer jag väll på nått (:


Jag och Sarino igår hoppar över en liten stock (: älskar dig !

Ring mig om ni vill göra nått idag :D

PussKraaaM

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0