I miss someone <3

Färlåt för jag inte skrivit på länge ;)
Men kan skriva lite nu vad jag gjort dom senaste dagarna.

I fredags så löshoppade jag och Vendela Sarino menans Fanny,Fanny och Tuva löshoppade Ville.
Sarino slutade på 80 cm på oxer (:
Men just nu har han jätte dålig kondition och det var länge sen han hoppade satt det var jätte bra ändå :D<3

I lördags så hade vi gäster.

I söndags red jag dressyr på Sarino. Barbacka ridning på volten, gick så otrooligt bra. Det blev lite övergångar, många halter, ställning osv. Gick även extremt bra i galoppen :D Så himla nöjd <3

Och idag ska jag rida Sarino på volten och efter passet blir det en liten skritt runda ute (: myysigt.
Men jag saknar min Jossan mest :*( <3
Kom hem från Sandhamn nu så vi kan träffas!
Men nu skaa jag gå och göra mig iordning och dra till Sarino.

Lägger in lite blandade bilder (:

Löshoppning 24/7 2009 ;

 
Sarino 70-75 cm :)


Ville 70-75 cm :)


Sarino, uppvärmning !


Ville, uppvärmning!

Blandat ;


Jag och Jossan, älskar dig <3


Haha, jag rider Charlotta <3 Och mina ben går ner till hennes knän xd


Jag och älskade Lucinda, saknar henne så mkt ! <3


Min prinsessa <3


Åhh, vad jag saknar henne :( <3


I can walk a 1000 milies to be with you <3

Så nu får det räcka med bilder :)

Pusshej



Kommentarer
Postat av: jossan

åh gumman.

jag saknar dig så ooootroligt mycket :'( <333

jag menar det verkligen, och nu är jag hemma från sandhamn så nu måste vi verkligen träffas SNARAST!

vi får höras :)



i love you bby

2009-07-28 @ 17:20:50
URL: http://jozzaaan.blogg.se/
Postat av: matilda

JAG SAKNAR DIG MER ÄN MEST :'( <33333333

Vi måste träffas SNART !



love you <3

2009-07-28 @ 20:05:02
URL: http://misseen.blogg.se/
Postat av: julia

vart är hoppbilderna ifrån är skit härliga ;) är det en tävling??

2009-08-04 @ 17:50:08
URL: http://juulliiaaw.blogg.se/
Postat av: matilda

Tack :D Menar du dom bilderna när jag löshoppar eller dom när jag hoppar med en häst ?

Men dom när jag hoppar är iaf på åby ridläger ;)

Näe, det är ingen tävling! Det är bara en träning :)

2009-08-06 @ 13:30:51
URL: http://misseen.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0