Underbar <3

Jag vet att det är jätte tråkiga inlägg och så men hur vill ni ha det ?
Vill ni ha mer bilder eller mer beskrivning om dagen eller......
Lägg en kommentar och säg er åtsikt! Det tar bara 1 minut (:
För jag har ju ingen aning om hur ni vill att det ska va.

Över till dagen...

Dagen började med att jag vaknade vid 11:00 typ.
Åkte till Sarino lite senare på dagen, red honom lungt idag !
Joggade honom och sen tog jag ett litet skutt på ett natur hinder som var nära sommarhagen!
Duktig liten pojke !<3

Är hemma nu och har ätit middag :)
Sitter och äter godis xP 
Och ska snart duscha.

Kort inlägg, men xD


Jag på Sandhamn i onsdags :)

åh nej! Nu börjar det regna :S
Ha en fortsatt trevlig kväll i regnet (:

I LOVE MY PRINS ! <3
KraAmkraaaM

Kommentarer
Postat av: jossan

jag tycket att du skriver bra som du gör, men du kan lägga in lite mer bilder skulle vara kul :D



i miss u <3

2009-07-19 @ 21:00:40
URL: http://jozzaaan.blogg.se/
Postat av: matilda (:

okej, :D<3

2009-07-19 @ 21:23:41
URL: http://misseen.blogg.se/
Postat av: Mia

Mer bilder!!! ;D

2009-07-20 @ 12:42:18
Postat av: johanna

heej jag tycker lite mera bilder för dina bilder är ju jätte fina!

kram /johanna i klassen

2009-07-28 @ 20:48:07
URL: http://jhw1.bloggsida.se
Postat av: matilda

Okej :D

Tack för att du tycker mina bilder är fina och tack för att du svarade på frågan :D



kram matilda

2009-07-28 @ 22:47:22

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0