Oups :S

Förlåt för att jag inte hunnit skriva så mkt på den sista tiden.
Har inte orkat och så!

Igår var jag på Sandhamn hela dagen med Julia, det var jätte mysigt och underbart väder :D
Där gjorde vi jätte mycket saker, t.ex badade, solade, åt glass, tittade på kläder, spelade minigolf med mera !
Vi åkte tidigt och kom hem sent på kvällen.
När vi kom hem så gick vi till Julias kusiner för dom hade visst fått en kattunge :) jäätte sööt :D <3
Efter det gick vi hem till Julias mormor och titade till alla hamstrar, det är ju typ 5 små ungar där nu också xd
Jätte söta dom med :)
Vi tog ett kvällstopp i poolen också, det var riktigt mysigt (:
Och tillslut gick vi hem till Julia! <3
Skulle sova där och vi gick och la oss runt 11:30. Jag somnade direkt för jag var grymt trött efter dagen ;p

Idag vaknade vi runt 11:00 och då gick vi upp och fixade oss och åt frukost :)
Sedan så åkte vi till Siggesta för vi skulle få rida. Först skulle vi få rida på GP, Julias syrras sommarhäst men han hade tappat en/flera skor så då fick vi rida på Bella istället :) Sofias sommarhäst ! <3
Fick rida barbacka på henne och hon var jätte härlig att rida barbacka på :D
Jätte skön i traven och skön i galoppen med ;)

Nu är jag hemma iaf, har varit hos Sarino en snabbis och sen åkte jag och mamma o handlade lite (:

Ska snart äta grillat, mmm gott :D

Lägger (kanske) in bild sen på när jag red Bella :)<3

kramkram

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0