Nu har Jossan åkt hem :( <3

Imorse ställde vi klockan på 10:30.
Och när man öppnar ögonen ser man jossan brevid sig och det är alltid mysigt (:

Vi låg kvar i sängen i 10 minuter eller nått för vi orkade inte gå upp x)
Tillslut kom vi upp och då gick vi och åt frukost och fixade oss.

När klockan typ var 12:00 så gick vi ner till Nessie & Bobby i hagen för dom står ju på bete nära mig :)
Fixade dom, och så red vi iväg :) Det blev en liten barbacka - skrittur på typ 15 - 20 minuter :D<3
När vi kom tillbaka släppte vi dom i hagen och gick upp till mig igen (:

Vi har varit ute ganska mkt.. sen har vi också hoppat studsmatta, suttit vid datan, flummat, badat i poolen med kläder och lite mer :D
Det är alltid så himla kul när du är här gumman, JAG ÄLSKAR DIG !<3

Nu sitter jag vid min dator och har tråkigt och Jossan åkte för en timme sen ungefär.

KAN INTE NÅN ROLIG LOGGA IN PÅ MSN ?
Oj, nu loggade jossan in. <3

Ska typ gå och göra nått annat vättigt snart ist.

Nu kommer lite bilder <3


Jossan och Nessie <3


Halva Jossan och Nessie x)


Jossan och Nessie <3 ( var det så du ville Jossan ? :P )

 
Bobby ;D


Tittut :D


Fina Jossan och Nessie ! :D<3


Det är Jossan - Nessie och jag - Bobby i spegeln fast det syns inte så bra xD <3


Jag och Bobby! <3


Nessie <3


Nessie (:


Bobby <3


Nessie igen :D

Sista bilden, fast det är några till bilder på Nessie, men dom är väldigt lika dom jag lagt upp så jag orkar inte lägga in dom x)

pusshej

Kommentarer
Postat av: Anonym

får du rida bobby???

2009-07-21 @ 10:30:35
Postat av: matilda

vem e du ?

2009-07-21 @ 12:16:13
URL: http://misseen.blogg.se/
Postat av: anonym

en tjej som undrar om du får rida bobby!? och i sådana fall var det ni som frågade eller var det någon som frågade dig om ddu ville rida honom!!! jag bara undrar...

2009-07-24 @ 14:56:12
Postat av: anonym

svara gärna!!!....

2009-07-25 @ 10:13:55
Postat av: anonym

idag!!!...

2009-07-25 @ 16:01:50
Postat av: matilda

jag tänker inte svara på frågan om du inte säger vad du heter.

2009-07-27 @ 12:58:06
URL: http://misseen.blogg.se/
Postat av: matilda

varför skriva dig anonym? jag vet nu vem du är, sara!

ja jag får rida bobby, jag rider honom lite då och då på somrarna när fia inte kan!

och varför vill du veta så snabbt och varför vågar du inte skriva ditt namn? :O

2009-08-07 @ 11:58:20
URL: http://misseen.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0