Jossan sover hos mig idag <3

Vaknade typ runt 10:00, gick då och upp tittade på tv.

Var bara hemma och slappade till klockan 14:00 ungfär och då åkte jag till granngården för att byta det lila täcket som vi köpte för 2 veckor sen för det var förlitet, men då hade dom visst ett större som då var storlek 105! Så då bytte vi bara storlek ist.
Köpte och en flugspray till honom också :)
Sedan så åkte vi och hämtade jossan för att hon skulle följa med till Sarino.

När vi kom till hagen stog hästarna precis i närheten så det var skönt :)
Red upp honom till stallet och borstade osv... provade även det nya täcket och det passade bra.
När jag skulle rida tillbaka honom till hagen så hade vi ett litet galopprace x)
Och jag vann eftersom jossan inte hade nån häst :P
 Vi vill ju inte bara släppa honom helt själv i hagen för då skulle han inte hitta flocken, så vi gick runt, runt och minuterna gick men vi hittade verkligen inte dom andra hästarna :O
Och vi letade i 2 timmar och då hade vi inte ens gått runt hela hagen -.-
Tillslut hittade vi dom, dom stog på en äng ganska högt upp, och då släppte vi Sarino där och gick mot bilen.

Först åkte vi hem till Jossan för att hämta kläder till henne och sedan åkte vi hem till mig :)
Det blev pizza för mamma orkade inte laga mat. Jag och J delade på en pizza :)<3
Så nu sitter vid vid datorn.
Vi har hoppat studsmatta, varit ute, suttit vid datan, varit nere hos Nessie och Bobby och tittat till dom och lite annat kul :)

Nu kommer lite bilder <3


Jag och Sarino :) <3 Fotograf på alla bilder: Jossan


Jag och Sarino, älskar dig!


Sarino, gubben du är underbar! <3


Sarino min fiiiina pojke!


Älskling :)


Sötnos. <3

Nu ska vi typ göra nått annat (:

Ha en trevlig kväll, eller natt blir det egentligen!
Fast nja, då blir det misstolkning :P
Så det får bli;

Ha en trevlig kväll :)
Pusshej

Kommentarer
Postat av: Veronica!

Hej hej!

Jag va medryttare på Sarino förut<333

Älskar honom! Men sen skulle han till Linköping. Och så va han i Linköping i typ ett halv år. sen kom han tillbaka hit. Me då han ni ta han :P Buuh (skoja)

Ni verkar ha det super kul med honom. Precis som jag hade!

Jag och Sarino hör verkligen ihop<333 Han saknar mig säkert<333 Men han verkar ju ha det bra hos dej<3 Ska åka och hälsa på han<3

Då kanske jag får rida lite också?? Om du låter mig<3 Saknar min lilla prins så himla mycket<3333 :'(



Kramar mig<333 Som saknar Sarre<3

2009-07-18 @ 00:08:21
Postat av: Veronıca

Hej ıgen! Förlat om jag skrıver mycket men saknar mın prıns för javes :'( Men jag tycker du lagger ıbn super fına bılder pa honom :D Ar jatte glad för det! Pussa prınsen at mıg ;) Jag kommer snart och halsar pa. Har pratat med en tjej :) Men just nu ar jag ı Turkey :P Sa dom har ınte alla bokstaver som vı har. Men du far försöka klura ut:)



Kram <33

PUSSA PRINSEN FRAN MIG<333

MISS HIM SOOOOOOOOOO MUCH<3333333333333333

2009-07-27 @ 16:30:32
Postat av: matilda

hejhej :)

Vilken tjej har du pratat med ?

2009-07-28 @ 12:05:20
URL: http://misseen.blogg.se/
Postat av: Veronıca

Har pratat med Anne, Hon agde honom förut, hon har sagt att jag far hallsa pa honom nar jag vıll :) Men jag maste ju fraga dıg förts. Ar ı Turkıet. Sa dom har ınte alla bokstaver som vı har :P Jag kanner Vendela ocksa. Eller kanner o kanner, hon gar ı mın skola<33 Sakanr prınsen<33

Pussa honom fran mıg<3 HOPPAS ATT VI SES SNART<33333333 SAaknar han som faan<333



Kramkram<333

2009-07-31 @ 17:45:29

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0