Jag har glömt en sak :)

Japp, att skriva om åby ridläger ja.
Det var helt underbart och grymt underbara människor, först fick jag en häst som hette Jessika och var en fjording, hon var pigg och framåt. Blev inte riktigt nöjd på nått sätt, kände att det blev för lite utmaning så jag bytte häst med en kompis och då blev en häst som hette Lucinda :D Värdens underbaraste häst säger jag bara ! Hon har gjort min lägervecka oförglömmlig <3
Pigg, framåt och as duktig på hoppning ( tävlad medelsvår i hopp ). Fast hon var helt ny på ridskolan! Kom lixom dagen innnan ridlägret började ;O Sista dagen hade vi en hopp"tävling". Kom 3:a av 23 stycken :O HON ÄR BÄST! Saknar henne jätte mycket!

http://www.youtube.com/watch?v=kWDruRy7N-E
( Länk till när jag och Lucinda hoppade bana sista dagen )

http://www.youtube.com/watch?v=Kh277xpLR5U
( Länk till en video jag gjort om henne, finns massa bilder på henne och mig i den för er som vill se )

Iaf nu kommer vi till idag (:
Somsagt tog en buss kl 11:16 imorse så kom hem typ 11:40. Lite senare på dan vi 14:00 tiden åkte jag till Sarino. Han står ju i en sommarhage nu som är ENORM. Så jag och mamma lekte en ny lek " Hitta den lilla vita ponnyn i den stora gröna hagen ". Haha, låter otroligt men vi letade i 1 timme :O Tillslut hittade jag honom och gick upp till stallet. Sadlade och tränsade och red ner till volten. Han var väldigt trött, jag kan inte sätta så mkt krav på honom nu när han står i sommarhagen och inte sover på nätterna + att det varit så varmt denna vecka. Det gick väll bra, gjorde lite skänkelvikningar och galopperade av honom lite :) När jag ridit i 40 min gick jag upp till stallet med honom och fixade. Sen kom Matilda - Ville & Lovisa - Robin tillbaka från sin uteritt. Så då red vi 3 med robin,ville och sarino till sommarhagen barbacka med grimma och grimskaft.
Nu är jag hemma och ska gå och duscha när som helst.

Imorgon blir det uteritt med Sarino och några andra tjejer. ( om det inte spöregnar som det typ ska göra )
Lite senare på kvällen ...... hemlis :) Skriver mer om det när det är *bestämt* ;) <3


Jahapp, hoppas jag inte har glömt att skriva om nått nu :S
Iaf nu ska jag gå och duscha sen kanske jag sätter mig vid datan ett litet tag till :)


Hela gänget ! <3


Jag och älskade Lucinda <33333333333333333333333

pusshej

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0