Gröna lund + idag :)

Hann inte skriva igår med det var för att jag var på gröna lund hela dagen.

Åkte Insane, katapulten och jetline ( alltså berg - och dalbanan ). Det var typ det jag åkte, låter as lite med det var extremt mycket folk ;o Gick även i lustiga huset och i spökhuset, asså baajs vad läskigt det var x)
Men ja somsagt, det var as mycket folk och det var typ 60 minuters kö till allt satt vi orkade inte vänta. Åkte ju Insane och det var jätte läskigt xD hah.

Idag har jag varit i mölnvik, köpte lite saker på kicks.. och köpte spån och stalosan på Granngården.
Nu är Jossans present helt klar :D
Hon fyllde lixom år den 9 juli och hon har inte fått sin present än av mig :$ lite pinsamt, men hoppas det är okej Jossan !? <3
Efter mölnvik åkte jag till Sarino <3
Red på volten dressyr och det gick otrooligt bra :D
Han var framåt bjudande och jätte fin. Övade galoppfattningar och det gick strålande de med!

Det var väll typ det jag gjort idag :)

Imorgon ska jag vara med Jossan älskling som jag saknat otroligt :O <3



kramkram

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0