GLADGLADGLAD !

Först måste jag säga, GRATTIS BÄSTAVÄN JOSEFINE PÅ FÖDELSEDAGEN, 12 ÅR :D <3

Imorse väckte mamma mig kl 10:40,
Jag gick upp och gjorde mig iordning och åt frukost och åkte till stallet, vi tog in hästarna. Inte så kul väder.... SPÖREGN :O Jag, matilda och lovisa fixade robin,ville och Sarino och begav oss iväg.
Som tur var va det ett regn uppehåll när vi red :D
 Vi red ösby rundan, när det var dags för galopp raceade Sarino och tyckte det var as kul :D <3 söt ponny ! När vi kom tillbaka så red vi lite granna på volten också.. själv så skrittade jag mest och övade på halter och så. Lite galopp med vart det !
När vi kom upp gjorde vi dom fina och smörjde på hovfett på hovarna x')
Seden red vi till hagen med grimma och grimskaft...
Smörjde/fettade även båda hans träns :O och det blev glänsande rent ;) Klockan halv sju kom Sarinos förra ägare för att skriva kontrakt, Och nu är SARINO min hyrponny i 1 år :DD
jiiiiippiejipppie ! <3
Hon hade med sig 5 täcken, 1 grimskaft och 1 schabrak också som var Sarinos. Det var 2 fleecetäcken, 1 flugtäcke, 1 termotäcke och 1 regntäcke. JÄTTE FINA !
Har väll inte så mkt mer att skriva om :)

Lägger in bilder på dom 2 fleecetäckerna och flugtäcket. Schabraket, termotäcket och regntäcket ligger kvar i stallet så det kan jag inte lägga in bilder på :)

Ha en trevlig kväll !


Flugtäcket :)


Ett av fleecetäckerna, det är grönt.


Det andra fleecetäcket :) det är lila fast det kanske inte syns så bra på bilden!


:)

Regn täcket var rött, termotäcket var grönt ( tror jag ) och schabracket var marinblått med vit kant om jag minns rätt :)<3

Kanske inte hinner skriva imorgon.

pusshej


Kommentarer
Postat av: jossan

hehe, taaaack gumman! :) <33333333



fett fina täcken, ju :D



jag saknar dig

<3 puss

2009-07-10 @ 11:47:09
URL: http://jozzaaan.blogg.se/
Postat av: matilda

japp :D

jag saknar dig med honey ! <3



pussen

2009-07-10 @ 22:04:56
URL: http://misseen.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0