Galopp..

Visst skrev jag inte om igår, eller ? Jag tror inte det satt jag skriver om det lite kort :)

Fredag:
Vaknade vid 11:00 tiden och var hemma nästan hela dan och bara slappade. Ungefär kl 17:30 åkte jag till Sarino, red in honom från hagen.
Jag tyckte att han skulle få vila idag satt jag tog bara in honom för att prova alla dom 5 täckerna ;) Hah, flugtäcket var as gulligt på honom! <3 När jag hade borstat honom och så, red jag tillbaka honom till hagen med Lovisa - Robin.
På kvällen tittade jag på filmen Yesman, as rolig och bra! En film att rekomendera :D
Inte gjort så mkt mer den dagen !

Idag:
Vaknade vid 11:00 tiden idag med. Gick då upp och fixade mig och åt frukost för klockan 12:00 skulle jag möta Lovisa vid sommarhagen för vi skulle rida ut tsm.
Min snälla mamma skutsade mig :D
När jag kom stog Lovisa utanför hagen och väntade på mig så då gick vi in letade efter dom. Den här gången tog det bara typ 30 min ? ;)
Som vi brukar göra så red vi upp dom till stallet barbacka, mysmys :)
När vi kom upp till stallet så fixade vi S och R och red iväg. Den här gången red vi ösby rundan och det är somsagt en grusstig, så där kan man galoppera :D Och det gjorde vi massvis och det tyckte Sarino & Robin var kul :D En gång tyckte Sarino det var så kul så han kickade! Hah, satt mest bara på och as garvade. SÖT PONNY <3
När vi kom tillbaka efter en timme drygt så pysslade vi om dom ordentligt. svampade, smörjde på hovfett på hovarna, tvättade sår och lite sådana andra saker som dom behövde!
Och tillslut red vi dom till sommarhagen igen :)
När vi hade lämnat dom så kom mamma och pappa och då åkte till forum för att titta på kamera. ÅHHH, stog och tittade på en systemkamera som jag blev helt kär i :O Provade att fota med den och den var HELT underbar <3
MÅSTEMÅSTE bara ha den. Fast problemet är att den kostar 9 tusen nånting :'(
Snyft, där var den drömmen förstörd! Men hittade några andra bra kameror som jag ska fundera på :')

Nu är jag hemma och har tråkigast i världen :/ <3
Är as trött, så kanske går och lägger mig snart.
Kommer nog att skriva ett inlägg innan jag går och lägger mig :)



I miss something, when I am not with you! 
It is as if you are a part of my heart <3
pusshej

Kommentarer
Postat av: Mia

Puss på dig min SNÄLLA dotter!!! :D

2009-07-14 @ 13:36:52
Postat av: Anonym

2009-07-14 @ 13:38:36
Postat av: mia

2009-07-14 @ 13:39:47
Postat av: Jasmine♥

Hej :)

Allt bra med dig? :)

2009-07-14 @ 13:52:05
URL: http://assmine.blogg.se/
Postat av: matilda (:

Hej !

Vem e du ? :P

2009-07-14 @ 20:12:36
URL: http://misseen.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0