Rejält blogginlägg..

Jajamänsan, som rubriken säger så blir det ett rejält blogginlägg nu.
Kanske inte kommer skriva så detajlerat för jag är väldigt trött fortfarande men hoppas det är okej ändå? :)

Måndag: (Var med Jossan hela dagen)
Det började med att vi gick till Sarino, började göra alla stallsysslor. Hon mockade och jag gjorde typ det andra. Sedan tog vi in Sarino och gjorde honom iordning, Jossan lindade hans ben.
Red i paddocken barbacka och Jossan började rida honom, såg jätte bra ut.
Sedan hoppade jag upp och då var han helt uppvärmd ;D Han gick ganska fint faktiskt och det gick super bra!
Jossan tog även massa fina vinterbilder på mig och Sarino när jag red som jag kommer att dela upp i olika inlägg.
När allt var klart hos Sarino fick vi skjuts in till Heron City där vi tjoade runt lite. Alvin & Gänget 2 som vi såg klockan 18:00 var bra, haha för söta!
Efter filmen åkte vi hem och sov hos Jossan älskling =)

Tisdag:
Vaknade upp hemma hos Jossan, mysmys :)
Ungefär vid 14:00 så lämnade jag Jossan och tog mig till stallet.
Det gick inte alls bra att rida idag, allt var läskigt tyckte Sarino och han lyssnade inte på mina skänklar!
Men det mesta var nog mitt fel, och inte Sarino's! ♥
Red ju med Vendela - Robin, och Vendela kan ju alltid få en på bättre humör :D

Onsdag (idag):
Vaknade 12:00! :O
Och jag som ändå inte gick och la mig så sent igår.. jaja!
Gick då upp och chillade hemma fram till 14:00 ungefär då jag följde med mamma & Anne att handla till Nyår. Tog även en fika efteråt :)
Sedan till Sarino och fixa allt där. Lillen fick vila eftersom jag har varit ganska trött idag.
Och nu sitter jag framför tv:n och precis ätit Tacos!

Imorgon är det Nyårsafton och en kommer att firas hemma hos familjen Sandberg och där Jossan's familj också kommer att vara, kommer nog bli roligt :)
Vid tolvslaget kommer jag vara uppe i stallet och se till så att min älskling Sarino har det bra, han är så fruktansvärt rädd för fyrverkerier.. :(


Mina ögoon, haha ;)

Och eftersom jag kanske inte hinner att blogga något imorgon så säger jag redan nu:
Gott nytt år!


Kommentarer
Postat av: Veronica<3

Ja han brukar vara jätte rädd för sånt som smäller

:( Hoppas de går bra ikväll klockan 12 men honom :D Saknar honom fruktansvärt mycket! Men han har de så himla bra hos er :D Men ring mig när det passar att jag kan hällsa på Sarino :D För jag bor rätt så nära erat lilla stall tror jag :D Så de e nog lätt att ta sig dit :D

Men jag önskar dig ett jätte Gott nytt år<3<3 Så får du ha de så bra :)<3



Kramkram<3<3

2009-12-31 @ 14:11:53
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0