Markarbete...

hade vi på ridlektionen idag och jag fick Rufus.
Vi hoppade en bana på upphöjda bommar som vi också ska hoppa nästa gång fast då är det hinder istället!
När vi red fram i trav gick det bra, men när vi skulle till galoppen blev han jätte stark.
Men sen när jag fick rida själva banan gick det bra och han hade en bra tempo i galoppen :)
Och Rufus är ju perfekt storlek för mig också, så otroligt söt ;)


Rufus, ingen bra bildkvalité på denna bild heller för att den är tagen med min gamla mobil.

Nu så ska jag göra mig iordning och sedan åka till Sarino och pyssla med honom, blir vilodag idag! ♥
Sedan drar jag vidare hem till Jossan :D
Det kommer bli mys!

Mer bloggning bli förmodligen ikväll, men annars blir det imorgon!

Ha en fin Lördag, puss!

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0