Måndag 28/12-09 11:16

Godmorgan :)
Klockan 11:30 så ska jag och Jossan gå till Sarino, inte så lång här ifrån faktiskt.. kanske tar 20-30 min? :P
Blir nog ett lungt pass i paddocken, eftersom det har blivit plusgrader nu så har snön börjat smälta och då har det blivit halv :(
Så då blir det nog bara skritt och trav.
Efter vi varit hos Sarino så får vi skjuts in till Heron City för det är så himla jobbigt att åka buss in dit, man måste åka tunnelbana och allt. Men vi kommer typ vara där ca 16:00 och då har vi tid till att antingen gå i affärer där eller spela bowling :D Får se hur det bli!
Men filmen som vi ska se är ju då Alvin och Gänget 2, hahah! Vi kommer ha det bäääääst! :D ♥

Men nu så ska jag och Jossan göra oss iordning för att gå!
Ha en jätte fin måndag så syns vi imorgon ♥


Kommentarer
Postat av: BAMSEEE THA MAN :D

VI KOMMER HA DET BÄÄST, eller vi HAR det bäst :D

det kommer bli en as rolig dag yääääeey, älskar dig underbaste bästavän ♥

2009-12-28 @ 11:20:26
URL: http://jozzaaan.blogg.se/
Postat av: Vivvi:)

Alvin o gänget 2 e jätte gullig o braa :D

Ja har sett den :D

Men Twilight o New Moon e bättre :P Haha<3

Ha en jätte mysig kväll o eftermiddag :D

KRAM<3

2009-12-28 @ 20:04:48
URL: http://sweetheartyou.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0