Imorgon är det Julafton!

Japp, nu är granen och hela huset julpyntat så nu är det bara att slå in julklappar kvar! Men ändå, jag börjar få julkänslan nu och den är underbar.

Imorse var jag och fixade några saker och sedan åkte jag till stallet och Vendela var redan där! :D
Så vi tog in hästarna på en gång och gjorde dom iordning och red ner till paddocken där det var smockfullt med snö men vi lyckades trampa upp ett spår. Vi red fram dom.. och vi såg även att det stog ett litet kryss uppsällt på ridbanan så vi passade på att ta några små skutt och det gick jätte bra, fick några bra språng. Lilla bebis ♥

  

Bild 1: Jag och Sarino!
Bild 2: Jag och Sarino hoppa lågt kryss ♥
Bild 3: Vendela och Robin! (Hoppas det var okej för dig Vendela att jag la upp en bild på er här på bloggen) ♥

Vendela hade lite bråttom hem så att hon åkte nån timme/halvtimme efter att vi ridit.
Så då passade jag på att - mocka, göra höpåsar, byta vatten och göra burkar!

Efter det så gick jag till mölnvik där mamma var och så gick vi lite där och gjorde massa saker.
Sen hem och åt middag!

För en stund sen nu har vi julpyntat hela hemmet somsagt!
Och nu så ska jag gå och slå in julklappar.

Jag tror jag skrivet ett liten inlägg imorgonbitti.

Glöm inte att ställa frågor på Frågestunden :D
Pussar och Kramar, Matilda.


Kommentarer
Postat av: Nelli

Gud vad jag gillar att se dig och sarino ihop <3

2009-12-27 @ 08:38:53
URL: http://nellib.blogg.se/
Postat av: Vendela

såklart de är lugnt!

2009-12-28 @ 19:28:42
URL: http://ponnyhest.devote.se

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0