Here I go again!

Förlåt för att jag aldrig hann blogga igår något mer än det inlägget som jag gjorde på morgonen men jag orkade inte blogga något när jag var hemma hos Jossan ;)

Nu sitter jag också hemma hos Jossan..
Och igår gjorde vi massa saker såsom, var ute och fotade, lekte med Julia, tittade på Robinson och massa mer kul :) ♥

Ungefär klockan 15:00 idag så åkte jag till pållen (Sarino). Fixade alla stallsysslor först och sedan tog jag in honom och longerade honom på volten i all snö, mys :D
Eftersom det kunde vara lite halt på ridbanan så blev det bara skritt och trav för säkerhetskull.
Sarino gick jätte fint i båda gångarterna fast jag hade ju snodd såklart för att träna hans rygg extra mycket, han var ganska pigg också, bara för söt ♥

Sedan gjorde jag iordning honom och släppte in honom i boxen så han fick äta sitt eftermiddags hö.

Hem en snabbis och hoppade in i duschen. Packade ihop grejerna och sedan kom Anne & Jossan och hämtade mig (dom kom från siggesta så då hämtade dom upp mig på vägen).

Somsagt så sitter jag hemma hos Jossan nu och ska sova här en natt till :D
Och imorgon så följer hon med mig till Sarino först och sedan drar vi till bion i Heron City och vi ska se Alvin och Gänget 2, mohaha xD Vi äter väl middag och där också eftersom filmen börjar 18:00 och slutar ca 19:30 ;)

Nu så ska vi göra något annat så kanske jag skriver mer ikväll :)
Vi ska snart göra ett collage med alla bilder vi har tagit också så då kommer jag lägga upp det här.
Men nu får ni bara nöja er med en endaste bild, pussar och kramar!


Kommentarer
Postat av: BAMSEEE THA MAN :D

LOVE THAT PICTURE :D hehe föralltid vi ♥♥♥♥♥

LOVE YA BIATCH MONGOBARN! (a)



bästaväään är fiiinast! ♥

2009-12-27 @ 20:27:31
URL: http://jozzaaan.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0