GOD JUL ALLA! ♥

Nu sa har alla paket öppnats och jag ska gå och äta frukost :)
Jag är jätte glad för alla julklappar :D
Efter jag ätit frukost och gjort mig iordning åker jag till Sarino och fixar allt och pussar på honom.
Sedan klockan 14:00 så åker familjen hem till mormor & morfar och firar julen med mammas sida och då kommer jag såklart få mer paket.
Tror jag kommer skriva en slaks lista sedan när jag fått alla julklappar.
Men jag har två stycken frågor till er..

Vad har ni fått i Julklapp?
Brukar ni titta på Kalle Anka på julafton?



Ha en jätte bra dag, GOOOD JUUUUUUUUUUUL ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja,Brukar kollapå kalle a´nka på julafton :P

2009-12-24 @ 22:09:36
Postat av: jossaaaaaaan :)

jag har fått massa fina julklappar! :D du kan kolla på min blogg sen. Lägger upp bilder på allt snart!

Jag kollar ALLTID på kalle anka på julafton! Gör du? :)

2009-12-25 @ 19:16:14
URL: http://jozzaaan.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0