Josefine Idag!

Hejsan mina trogna läsare :)
Idag var det skolan först, vi gjorde typ ingenting, eller bara matte! Slutade klockan 12.20, jätte skönt.

Tog sedan bussen till stallet. Började med att byta om och därefter mockade, gjorde burkarna, gjorde höpåsar + bytte vatten. Jag tror jag gjorde allt det på 45 min och jag tyckte ändå jag var långsam, reckord :D
Men det tog lite tid för det är så jävlans kallt ute nu så jag frös jätte mycket om händerna så då var jag tvungen att gå in till klubbrummet/sadelkammaren ibland för att värma händer som donat bort, vid elementet.
Vid ungefär 14:00 så kom Jossan och då tog vi in Sarino. Eftersom Jossan typ lindar Nessie's ben varenda dag så är hon värsta proffset på det så hon fick linda Sarino's ben med dom nya röda benlindorna, så han blev jätte göllig :D
Red på nere på ridbanan och han var ganska dampig, eller ganska vild för det är första gången det här året jag rider i snö. Gick tyvärr inte att rida så speciellt hårt då han fick styltor hela tiden.
Jossan fick också hoppa upp en liten stund med converse, hahahahah xD
Tog sedan upp honom till stallet och gjorde iordning honom och mig.

Sedan tog jag och Jossan en buss till donken och käkade där, eller jag åt bara en hamburgare och en Mcflurry ;)
Och sen bussen hem till Jossan där vi satt vid datorn, flummade och lekte med Julia.

Mamma hämtade mig där för nån timme sedan och nu sitter jag här hemma och ska strax hoppa in i en snabb dusch.

   

Lite bilder här ovan från dagen :)

Kommer nog inte hinna blogga imorgon för ska vara i stallet lite längre men vi hörs troligen på onsdag, kram!

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0