♥ ÄNTLIGEN JULLOV ♥

Japp, äntligen Julloooooooooooooooov, så otroligt skönt! Och i hela 3 veckor till och med :D
Men jag orkade aldrig starta datorn igår så det blev ingen bloggning då heller, men det var inget speciellt som hände förutom att jag var i skolan och hos Sarino.

Idag började vi 08:00 som vanligt i skolan. Vi tittade typ bara på film sen fick vi lite papper och sedan var det slut 10:50, as skönt :)

Då tog jag direkt bussen till Sarino och tandläkaren var redan där och Sarino hade precis blivit raspad! Så han stog i son box. Han var helt lugn eftersom han hade fått lugnande spruta när dom skulle raspa. Asså jag kunde bara stå brevid honom och gosa utan att han gjorde någonting, han var typ stendöd kändes det som, och han hade slutna ögon hela tiden! Min sötnos ♥
Han som var tandläkare (Lars) var verkligen jätte snäll och visade massa grejer och sa några tips och så. Han sa även att vi skulle kunna prova att ha ett helt rakt bett på honom (nu har han tredelat) för att se vad som händer liksom, han kanske skulle bli piggare ;)

När alla hästarna var klara så lunchfodrade jag och mamma hästarna sedan så åkte vi till mölnvik och gick runt lite där.. jag köpte julklappar till några vänner och köpte en parfym som luktade jätte gott.

Sedan var det tillbaka till stallet och ta in sötnosen Sarino. Han fick stå i sin box och äta sitt hö medans jag borstade honom och bytte täcken osv. Gjorde även höpåsar och matburkar och sen var det klart!
Jag älskar dig mest av allt på denna jord Sarino, du är en ängel utan vingar ♥



Nu är jag hemma och fixar lite.
(Bilder från hela dagen kommer i ett inlägg snart)

Vad står på eran önskelista?

Massa pussar och kramar från Matilda! 


Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0