Allt och lite till

Godmorgon :)
Jag orkade aldrig blogga igår när jag kom hem från julbordet för vi kom till och med hem senare än 22:00 :o
Men nu ska jag både blogga om Luciatåget i torsdags och om dagen igår, så det här inlägget kan bli långt.

Torsdag:
Klockan 18:30 var det luciatåg för föräldrar och det var alla femmor som var med i det! Jag var tärna och showen gick jätte bra. Vi hade levande ljus såklart!

Igår:
Det var skola först och på morgonen hade vi två till luciatåg för hela skolan. Och jag är fett stolt för ingen av dom 3 luciatågen svimmade jag :D
Efter vi hade gått luciatågen så fick vi nybakade lussebullar och saft av rektorn, lyxigt!
Sen så var det bara slapp resten av skoldagen ;)
Efter skolan så åkte jag till Sarino och tog in honom på en gång för att rida. Jag red i paddocken tillsammans med Lil-Tuffe. I början var han ganska fjantig men det gick bättre och bättre hela tiden, söt Sarino :)
Red inte så länge eftersom vi hade lite bråttom hem men det blev väl i kanske 40-45 min (?)
Sedan så åkte jag hem och gjorde mig iordning för att åka på julbord som ni vet och det var god mat (:

Det var det jag ville skriva, men på söndag kommer jag göra ett litet bild där jag skriver vad jag gjort med Satino varje dag (när jag ridit) eftersom jag inte skrivit det så mycket..

Men jag har bara en liten fråga!
Tycker ni att jag skriver lite för mycket om hästar och lägger ut för mycket hästbilder (Sarino) ?
Asså jag tänker på det väldigt mycket när jag skriver inläggen men eftersom jag är hos Sarino varje dag så är det ju det jag skriver om xD


Jag och Sarino igår efter ridpasset, visst är han söt i sitt gröna nosludd ♥

Idag är det ju ridlektion på Evlinge som gäller och vi ska hoppa bana :)
Sedan blir det Sarino såklart :D

Nu vill jag önska er en fin lördag så hörs vi senare, puss!

Kommentarer
Postat av: jossaaaaaaan :)

vad söööta ni är :D <3

jag tycker in du skriver för mycket om hästar, är lite svårt att skriva om annat om man skriver om sin dag, och den handlar om hästar! men eftersom jag äääälskar hästar och allt, så nej det tycker jag inte :D ♥

2009-12-12 @ 11:07:44
URL: http://jozzaaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag tycker inte att du skriver för mycket om hästar :)

2009-12-12 @ 16:17:12

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0