Hihiih (=

Idag vaknade jag upp hemma hos mormor & morfar.
Var väll där fram till klockan 13:00 ungefär!

Ville träffa Jossan idag men det gick bara om hon kunde sova över hos mig men Daniel ( min bror ) fyller ju år imorn satt det kanske inte va så bra...

Har bara varit hemma och så idag, spelat lite minigolf och kastat lite pil.
Min coola pappa har nämligen byggt en liten minigolf bana på vår altan :D wooohoo.
Jätte kul faktist och har övat mycket så nu måste jag ialla fall blivit lite bättre tycker jag :)

Klockan 20:00 åkte jag till Sarino <3
Gjorde allt det vanliga och borstade honom ovanligt länge för han hade rullat sig i hagen!
Tänkte att han får vila idag också, han behöver också lite sommarlov :D

GLÖM INTE ATT KOMMENTERA !

Det var allt jag hade att säga för idag och jag tänkte nog gå och lägga mig nu för är as trött (;


Sarino har fått nya snygga rosa foderburkar :D


Det är genomskinlig rosa men det syns inte så bra på bilden.




Uppifrån ;D

Hahah, okej kul att lägga in bilder på hans foderburkar men hade seriöst baajs tråkigt x)

Godnattt

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0