Tipsa

Hejsan!
Nu är jag hemma från Sarino, eller var det för ett ganska långt tag sen :P
Jag suger typ på att blogga -.-
Men snälla ni, kan ni inte tipsa mig vad jag ska skriva om?
Över till hur det gick hos Sarino.
Det gick super och jag red på volten. Gjorde lite olika saker inom dressyren! Han var pigg och det gick super bra i galoppen. Kunde även galoppera på volterna flera varv utan att han saktade av. Och det har han aldrig kunnat göra förut ;o Han var visade framåtbjudning, alltså var han jätte duktig ponny =D Kärlek till Sarino <3
Nu sitter jag och funderar på vad som jag kan tillägga till min blogg... så att det blir "roligare" att läsa.
Ska fundera vidare nu och sen duscha.

Puss & Kram / Matilda

Kommentarer
Postat av: jossan

du skriver bra som du gör :D

skriv bara vad du känner för att berätta för oss! haha, du fattar. :)



puussss /j

2009-08-24 @ 21:55:53
URL: http://jozzaaan.blogg.se/
Postat av: beataaaa

skriv ner dina tankar. det är alltid kul!

2009-08-29 @ 18:46:23

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0