Toppen dag + en kattunge i knäet!

Dagen började med en ridlektion på evlinge. Jag fick Elita, blev ju inte jätte glad att få henne men inte nått negativ heller. Vi gjorde tempoväxlingar! I traven och skritten gick det jätte bra och fick fina tempoväxlingar... men sen när vi skulle över till galoppen så gick det rent sakt åt helvete ;o Haha, hennes galopp är det inge fel på men när vi skulle samla galoppen så gick det skit dåligt :S Hon ville bara dra iväg och var jätte stark när jag försökte samla in henne. Asså det är svårt att förklara hur jag menar x) Men Kattis sa efteråt varför hon är så.. men asså hon har ganska lång rygg och så satt då blire svårare! Asså vi skulle lixom få hästen att gå lite mer bakot i galoppen eller vad man nu ska säga. Skit svårt att förklara men hoppas ni förstår =D
Bilder från när jag red +(filmer) Elita kommer imorgon tror jag.

Efter ridlektion så åkte jag hem till Julia =) <3
Och vi har gjort massa saker. Varit ute och gått med katterna, cyklat till sjöliden, varit ute och cyklat bara, myst med k, fotat med mera :D
Vi var ju på sjöliden som jag sa (mamma jobbar där) för det var konsert där idag :D Och då var det Theres Andersson, Andrés Esteche & Mattias Holmgren som sjöng. Jag och Julia fick autograf av Theres och Andrés =) Sen har vi gjort massa annat kul också!
Tack för en jätte kul dag Julia <3

Just nu ligger kattungen Pepsi i mitt knä och har somnat x) Dom är så himla mysiga!
Snart ska jag och Julia göra skönhetsbehandling på varandra och sen lite senare titta på film ;p mysigt värre <3

Det var vll typ det jag gjort idag, och imorgon så ska jag och Julia träffa Henric & Kimmie vid 11:00 ungefär. Och sen senare på dagen så ska jag hem till Kenny & Olivia med familjen :)

Nu kommer lite bilder från idag!


Julia och Jag <3


Mysmys :)


Vit = J & Rosa = M

Julia:





Jag:





Orkar inte lägga in alla bilder för det är jätte många :D
Nu ska vi lägga oss i ett isbad och "behandla oss" :P

Puss & Kram Skumbanan / Matilda

Kommentarer
Postat av: Julia

Vi hade skit kul gumman!XD

2009-08-22 @ 21:14:20
Postat av: beata

FOTOGRAFER!

2009-08-29 @ 18:47:31

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0