Släktkalas

Hejsan!
Idag har det varit släktkalas här :)
(skriver ett till inlägg sen om vad jag har fått).
Badade i poolen och det var nog mitt sista dopp för det här året utomhus!
Det var 22 grader. Ganska kallt x)
För en stund sen var jag hos Sarino.
Borstade honom i en hage med gräs så fick han beta medans.
Hjälpte även till att mocka sommarhagen.
Eftersom alla hästar har haft mask så måste vi mocka bort allt bajs innan vi kan avmaska dom.
Annars är risken att dom kan få mask igen.
Snart ska jag äta. Och det ska bli gott för jag har varken ätit frukost eller lunch :S
Oups! Hehe. Bara ätit tårta och sånt lixom :P
Det är nog det jag gjort idag! Inget speciellt må jag säga.


Den underbara bilden som Katta gjort till mig. ÄLSKAR DEN! <3
Det är iaf jag och Sarino på bilden, när vi hoppar och rider dressyr på olika tillfällen.

Pussar och Kramar, Matilda

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0