Schamponerad ponny

Jag och Vendela schamponerade Sarino idag.

Han gillar ju inte vatten så mycket men det gick jätte bra faktist, förutom att han blev lite otålig i slutet då x) Efter vi schamponerat släppte vi ner honom i den lilla gräshagen där nere för att han skulle torka. Haha, han rullade typ sig en miljon gånger! När han torkat var hans päls helt len och vit + att manen och svansen blev helt ren och fin :D

Okej, intressant jag vet x)


Sarino blir schamponerad ;)


Sarino: nej, jag vill ju inte blir ren! *suck*


Haha, mycket lödder ska det va :D


Sarino bah: Yes, nu ska jag bli smutsig igen.


Och såklart skulle han äta lite gräs innan han fortsatte rulla sig! <3

Den som tar någon bild utan mitt tillstånd anmäls!

Kramaar


Kommentarer
Postat av: Vendela

hej

2009-08-10 @ 12:35:39
URL: http://veida.blogg.se/
Postat av: jossan

fin designen var! :D <3

2009-08-10 @ 18:43:06
URL: http://jozzaaan.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tack, Vendela har gjort den :D<3



kram

2009-08-10 @ 20:02:09

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0