Presenter från släktkalaset


OBS! Den vattenhinken som är på bilden var inte den jag fick men fanns ingen bild på den!
+ att en av presenterna inte är med på denna bild.

1. Morötter
Haha, fick det till Sarino och det är ju alltid bra^^

2. Kofta
En jätte snygg kofta som jag alltid velat ha. Den är 100 gånger snyggare i verkligheten än på bilden. För på bilden ser den ganska ful ut men den är snygg. Och det är jätte fint om man har typ en t-shirt under och sen typ en sjal, och till det ett par jeans.

3. Hästgodis
Hästgodis med smak av äpple som alltid är bra att ha. T.ex till Sarino!

4. Pengar
Jag fick 250 kr & 500 så totalt blir det 750. Och dom pengarna tänker jag spara för att kunna köpa en digitalkamera snart. Annars är ju pengar alltid bra att ha.

5. Teddy bok
Har samlat på Teddy böcker sen jag kanske var 8-9 år. Så nu är jag ju tvungen att fortsätta för man vill ju veta vad som händer. Och Teddy är då en liten envis shettis "shetlands ponny". Själva böckerna handlar om en familj som bor på en gård och har då 2 hästar. En dom heter Santos och en då som heter Teddy.

6. Vattenhink
En ny vattenhink till Sarino. Den är grön och matchar sin gröna krubba. Den ser inte ut som den på bilden..

7. T-shirtar
2 stycken snygga t-shirtar. En som är grå dårå med ett tryck på där det står Mango (har en sån fast blå också). Och den andra som är rosa/lila och har nån konstig figur på som man kan uppfatta olika så därför kan jag inte säga vad det är på.

Den presenten som inte är med på denna bild var en Sarino skylt som han ska ha på boxen. På den stog det hans namn och ålder. Hans pappa och morfar och sen hans fodevärd som då är jag :)

Kommentarer
Postat av: jossan

fina saker! :D <3

2009-08-31 @ 19:50:29
URL: http://jozzaaan.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0