Planeringar

Godmorgon allihopa =D

Nu har jag precis vaknat ^^
Och idag ska jag sova hos Julia :D Saknat henne jätte mycket! <3 Och idag ska hon få kattungar dessutom :) Eller den ena är hennes och den andra är hennes syrras. Åhh, älskar  verkligen kattungar, dom är så söta!
Eftersom jag ska sova hos henne så åker vi tillsammans till ridningen imorgon också.

Skit, kom på att jag inte gjort min sommaläxa än :O Måste typ göra den nu för vi börjar ju skolan på tisdag -.-

Nu ska jag inte sitta och nörda framför datan precis när jag vaknat, haha xD
Vet inte heller om et blir nått mer inlägg idag ;)

Men alla får ha en riktig bra dag i det (tillfälliga) mysiga sol vädret :D


Jag hoppar studsmatta hemma hos Jossan =) <3

Kramiiis

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0