Nice!

Sitter på mammas jobb nu och kom hit efter skolan!
Idag slutade vi klockan 12:25, skit skönt verkligen :D
Annars har det bara varit Matte förtest, engelska och sen lite små saker... vi fick även får första läxa idag i engelska som är tills på fredag.
Här på mammas jobb har jag inte gjort så mycket! Pluggat lite på läxan osv.
Snart ska min snälla mamma skjutsa mig till Sarino <3
Och där ska jag fixa allt om vanligt ;p + rida.
Men idag har jag ingenaning om vad jag ska göra när jag rider honom x)
Jag får se om jag rider på volten eller skrittar ut. Ni kan gärna tipsa om vad ni tycker!

Blir säkert ett till inlägg senare ikväll.

Mammas jobbdata = Inga bilder.
Tråkigt inlägg jag vet :D

Puss / Matilda

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0