Nacka forum

Idag har jag varit i nacka forum med mamma. Har varit där typ i 4 timmar, hehe!
Köpte 4 olika vettiga saker.
Ett par Warp jeans från stadium som jag verkligen behövde.
En koral blå T-skirt med guld text i mitten som det står : MANGO på, och den är från affären Mango.
En ur snygg grå aktig T-skirt med rosa/ljusgrå text på från Vero Moda.
Och tillslut en kitt med massa små diamant örhängen med olika färger från Gina tricot.

Är jätte nöjd och det jag behövde mest var tröjor och jeans satt ja xD

Inatt/ikväll kommer Julia att ringa :D Och ni vet inte varför ^^ hihi.
Näe, nu ska jag berätta för er. Julia min vän/bästavän har varit borta i Spaninen 3 veckor och det tycker jag är väldigt länge! Så hon har ungefär varit borta en tredjedel av sommalovet :O Jag saknar henne jätte mycket! Och hon ska alltså ringa mig när hon har landat från flygplanet :D<3

Har varit en ganska lung och skön dag :) Förutom det hemska "Sverige" vädret då :/ Regn,regn,regn och ännu mer regn -.-

Kraam


Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0