Kort inlägg :)

Sitter hemma hos min mormor och morfar nu, för att mamma och pappa har fest hemma hos oss!

Har ju sovit hos Jossan inatt och vi har tagit massa bilder och några videos, kan tyvär inte lägga upp dom nu för att dom är hos Jossans mamma och nu är Jossan hos sin pappa, och där kommer hon va ett tag tror jag satt det kan dröja ett tag innnan jag kommer lägga upp det då ;)
Gjorde även ett videoinlägg imorse där som jag berättade om vad jag ska göra/gjort (igår och idag) som kommer upp senare här på bloggen när Jossan kommit hem till sin mamma igen och skickat det till mig.

Haha, det blev komplicerat (stavning?) att berätta men hoppas ni förstår x)

Det var väll allt jag hade och säga :D


Tog en bild jag hittade på deras dator (:

pusspuss

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0