I HATE ROLLO! FAST DOM ÄR GODA...

... Ja, imorse så skulle jag bara kasta upp en rollo och fånga den i munnen. Men såklart skulle den komma på läppen så att man börjar stor blöda och får två sår där -.- 
Kul verkligen, därför är rollo just nu min fiende xD hah.

Över till dagen :)
Imorse så gick vi in till daniel och sjöng för det är ju hans 15-årsdag :D Grattis <3
Han har ju fått en moppe i födelsedags present av oss som han kommer få om ungefär en vecka :)
Åt en god frukost ute med familjen, alltid lika trevligt !

Vid 13:00 tiden så skjutsade mamma mig till stallet sen åkte hon iväg och köpte tårta med Daniel. Sarino skulle ju skos idag satt var där och såg till satt det blev bra... fixade ju också allt det andra, mockade, la betfor, gjorde höpåsar, bytte vatten, borstade honom och betade honom lite också för det finns inte så mycket gräs kvar i hagen :)
Skoningen blev super, men han som skodde Sarino hade ju welsh mountian ponnysar så han visste ju exakt och den här gången fick han inte förstora skor som han fick av sin andra hovslagare -.-

På eftermiddagen har vi haft släkt kalas här :)

Nu sitter man och pratar med Katta och ska snart se på film, trevligttrevligt <3


Hahah, den bjuder jag på :)

Ha en fortsatt trevlig kväll för det ska jag ha.

kraaaaam

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0