Hiss och Diss!

Nu har jag jätte tråkigt satt jag tänkte prova att göra en Hiss och Diss :D



1. Ballerina skor
Så himla sköna och söta, dessutom så är dom enkla och det går fort att sätta på sig dom :) ÄLSKA!

2. Bra böcker
Åh, älskar verkligen bra böcker :D När man börjat på en bra bok kan man verkligen inte sluta att läsa den och det är både nyttigt för hjärnan och kul.



1. Färg linser
Ser så fult ut när man ser folk som har onaturligt knall blåa linser :S

2. Äcklig havsbotten
T.ex när man ska bada från en strand eller nått liknande kan det vara massa äckligt tång och alger på botten (gröna grejer). Och det känns så himla slämmit och äckligt :S Blä på det!

Kommentarer
Postat av: beata

det där känner jag igen ;) :P :)

2009-08-18 @ 12:48:41
URL: http://beataeriksson.blogg.se/
Postat av: matilda

vadå ? :O :)

2009-08-18 @ 19:11:41
URL: http://misseen.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0