Good morning everybody

Har precis vaknat nu.

Igår och I förrgår fick jag väldigt mycket besökare konstigt nog ;p Det verkar som om ni gillar när jag lägger upp bilder ialla fall.

Min nya design kommer upp idag.

Idag ska jag bara vara hemma och lata mig, sola och bada i poolen tror jag. Lite senare på typ eftermiddagen ska vi åka och hämta hö. Vi räknade typ ut att Sarino skulle ha 46 balar hö på 3 månader, och varje bal är det 10-12 kg hö i. Och om man tänker efter så är det ganska så lite hö, men han är ju liten satt ;)

Men Vendela du måste logga in på msn x) Ska prata med dig om en liten sak.


Så härlig bild!

kramar Matilda

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0