Godmorgon !

Idag ska jag med snyggingen Jossan :D
Hon kommer med en buss klockan 12:30 ungefär så då ska jag gå ner möta henne vid grillen.
Ja, här hemma hos mig kommer vi väll bada, hoppa studsmatta, spela minigolf, spela pingis, kasta pil och kanske sitta lite vid datan m.m :)
Typ vid 3-4 så ska Jossan gå ner till hästarna för Bobby ska skos och då åker jag till Sarino och rider lite ;D
Efter det så åker vi typ hem till Jossan och är där !<3

Så ser väll typ min dag ut :P

Tänkte att ni kanske ville se hur vår lilla minigolf banan ser ut satt lägger in lite bilder på den ;)








Sen kan man lixom byta ut dom där sakerna i mitten också :D

Nu ska jag gå och göra min iordning och äta frukost <3

pusssshej

Kommentarer
Postat av: bbbbbbbbea.

minigolfbana på altanen? :O

fett nice!^^

2009-08-07 @ 16:47:16
URL: http://beataeriksson.blogg.se/
Postat av: matilda

jag vet ! :D

2009-08-07 @ 17:30:23
URL: http://misseen.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0