Blandat

Hann inte skriva om igår men det var skola och sen Sarino! =)

Var hos Sarino själv då så jag fixade allt som vanligt :)
Red inte för att han har i princip blivit riden hela veckan ganska hårda pass vad jag vet!
Så jag pysslade om honom extra noggrant och övade på att göra lite olika "frisyrer" på honom. T.ex inbakad ponnyfläta i manen, fläta i pannlugen, bara vanliga flätor i manen och knoppar :D

    
(Klicka på bilderna så blir dom strörre)

______________________________________________________________________________________

Idag har det varit skola again.. ganska skön dag =)
Nu sitter jag hemma hos min mormor och morfar. Jag, min familj och mina kusiner är här för att mormor fyllde 65 för inte så länge sen, Grattis!
Änsålänge har vi ätit förrätt och varmrätt bara, snart blir det efterrätt :D Yammi yammi!
Vi kommer att sova kvar här och sen imorgon förmiddag är det ridning =D Hoppas jag får Viva ^^
Har inte så mycket att skriva om :P


Hade tråkigt i bilen på väg till mormor & morfar :P

Allt jag hade att bjuda på =D

Puss & Kram / Matilda

Kommentarer
Postat av: Vendela

hehe, ponnyfläta gör jag alltid på honom också, hihi ;)

2009-08-22 @ 11:07:45
URL: http://veida.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0