Första dagen i skolan och nu är jag hemma hos Jossan!

Idag började skolan igen då :/
Fast det va ju jätte kul att träffa alla kompisar. Vi gick vanlig skoldag -,-
Alltså från 08:00 till 14:15. Fick även vårt shema och alla dagar kommer vi sluta klockan 08:00 - 14:15 förutom på måndagar som vi går från 08:00 - 12:25 :D
Men förut hade vi ju kort dag på fredagar och det var as nice, men nu är det lång dag då :(
Vi hade även fått en ny kille i klassen.

Efter skolan möte jag Jossan vid fotbolls planen och då gick vi sedan hem till henne :D<3

Det är nämligen så att Jossan har ju börjat i hemmesta skolan nu eftersom hon börjar i 6:an.

Så ja, nu sitter vi hemma hos henne och har gjort massa saker. T.ex ätit, suttit vid datan, sprungit i genom blöta buskar satt vi blivit blöta (det spöregnadde förut, satt allt var alldeles blött), lånat Julias (Jossans lillasyster) baby bilar och kört ner från altanen, haha! Det tyckte vi va kul xD flummat och massa mer :)
Vi har även tagit några flumm videos som jag lägga upp nu eller senare, vet inte riktigt ;p Vi ska väll göra nått annat snart än att bara sitta här vi datan (=
Men mobilen ä med satt det är bara att smsa om det är nått!


En gammal bild på mig och Jossan när vi var i Visby <3

Ha det bra resten av kvällen.

Puss och kram, Matilda!

Kommentarer
Postat av: jossan

Sv: taack sötaste :) <3333

du är finast!



pusss /j

2009-08-18 @ 20:58:40
URL: http://jozzaaan.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0