Förlåt!

Nu har jag gjort bort mig totalt!
Jag sa att jag skulle lägga upp bilderna från när jag red i lördags i onsdags.
Men jag gjorde inte det :O Hade totalt glömt bort det av nån konstig anledning och jag sa att jag lovade att jag skulle lägga upp dom då!
Förlåt alla så jätte mycket.
Jag tar och lägger upp dom nu på en gång annars kommer jag säkert råka skuta upp det ännu mer.

Några bilder från min ridning när jag red Elita (Lördagen den 22 augusti) :


Hehe, hon skakade huvudet precis.


Bjuder på denna bild!


Jag och Elita :)




Jag och Elita igen =D

Det var alla bilder :)
Okej, det var inte så många men några iallafall x)


Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0