BILDER & VIDEO FRÅN 31 JULI - 1 AUGUSTI

Nu är jag hemma hos Jossan och ska sova här, :D
Och nu kommer äntligen bilderna/video från den 31 juli - 1 augusti.
Det är ett videoinlägg som jag sa vad jag gjorde den 31 juli och den 1 augusti :)

Imorgon blir det att åka ut och åka båt med Jossan och hennes familj :D
JAG ÄLSKAR DIG JOSSAN <3




































Det var lite bilder det, eller inte lite xD


Video inlägget som jag berättade om vad jag gjort den 31/7 - 1/8 ;D
Ursäkta min röst, låter cp ! + att namnet dampade så att det blev lite konstigt namn :P

Vet inte om jag hinner skriva imorn för att jag och min familj ska ut med Jossan och hennes famlijs båt :D


pussss och goodnatt

Kommentarer
Postat av: jossan

OCH JAG ÄLSKAR DIG MATILDA! <3

vad snygga vi är, hehe.



pusss /j

2009-08-06 @ 13:26:45
URL: http://jozzaaan.blogg.se/
Postat av: matilda

oooohia :D<3



kraam

2009-08-07 @ 17:17:37
URL: http://misseen.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0