2 ridpass & stekande sol :)

Idag började min ridning då, skit kul :D
Fick rida lilla buscasper, <3 Vi red ut hela passet. Vi stannade på en äng och strittade-travade-galopperade. Han brukar ju va busig när man galopperar ute med idag skötte han sig, inte äns en liten bock :D
woohooo, helt sjukt! Men vi klättrade mycket i skogen och red fina vägar :) Väldigt mysigt pass.
Han var pigg och det gick jätte bra verkligen. Puss på söötnosen.


En bild på Casper för er som ville se hur han ser ut :)


Ännu en bild.

Efter det stallet så åkte jag till Sarino <3

Skrittade ut en stund! Tog snodden och för att träna hans rygg.
Red lite på ridbanan också sen när jag kommit tillbaka från skritturen :D
Duktig pojke! <3


En bild på mig och Sarino från idag.


<3


Denna bild blev lite suddig men fin Sarino <3

Finns mer bilder men orkar inte lägga upp alla!

BARA SÅ ALLA VET SÅ ÄR DET STRÄNG COPYRIGHT PÅ MIN BLOGG, INGEN FÅR TA NÅGRA BILDER!!

Just nu så håller Vendela på med min header/design. Den kommer väll upp senare ikväll eller imorgon :D
Ett stort tack redan nu till dig Vendela för att du ens orkar göra en, haha xD

Nej, nu ska jag hitta på nått annat skoj än att bara sitta här!

KramKram


Kommentarer
Postat av: Vendela

Svar: Jaa, vore jätte kul att rida ut med dig! ;)

2009-08-08 @ 21:39:48
URL: http://veida.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0