Lovet nästan slut ;( <3

Heejsan hoppsan alla !

Jag är jätte ledsen för att jag inte skrivit på länge men har inte hunnt men jag skriver om hela helgen nu ist.

Fredag;
Var tvungen att gå upp vi 08:30 för skulle till stallet tidigt.
Åkte till stallet vid halv tio och påvägen dit köpte vi morötter.
När vi kom dit så började mamma mocka och medans så gjorde jag hö & kraft sen tog jag in Sarino och började borsta <3
Sen hade mamma mockat klart och då sadlade & tränsade jag och red ner till volten.
Jag börade med att skitta fram sen skulle jag ha lektion för Michaela :D
Hon longerade mig och då red jag utan stigbyglar och tyglar, och medans hon longerade mig så red jag på bommar och galoppbommar :) <3
Och i slutet så longerade hon mig över ett hinder och sen i slutet fick jag hoppa lite själv också men då va han så trött så han hade ingen energi då ! haha.
Jajaj. Sen gick jag upp med honom till stallet och så fick han sitt lunch hö inne ist :) <3
och medans han åt borstade jag honom, men han blev ganska svettig :O
Fast iförsig så var det ganska varmt ute också.
Sen åkte jag hem och duscha och sen drog vi till mormor & mormor och sovde över där.

Lördag;
Vaknade hos mormor & morfar och gick upp och åt frukost.
Vi åkte där ifrån vid kl 13:00 kanske ;)
När jag va hemma fick jag värsta energi kicken och började städa mitt rum.
Mendans jag städade kom jag på att jag har en SO läxa som ska va klar innan lovet är slut och typ man skulle skriva fakta om typ ett landskap sen ska man kunna redovisa det helt utan papper.
Aja, så jag pluggade typ i 2 timmar.
Sen var jag äntligen klar och då så åkte jag hem till Jossan :D <3
Vi var hos hennes pappa och jag sovde där (A)
Vi har gjort mkt saker... heheh,
Jajaj. vi gick iaf och la oss typ vid hav 2.

Idag;
Vaknade med Jossan brevid mig :D <3
Iaf, vi gick upp och åt frukost.
Sen hade jag och Jossan typ vatten pistol krig med Victor för han sköt på oss hela tiden och när vi sköt på han så blev han skit sur och började dampa på oss xD
Kul va det iaf.
Sen åt vi lite lunch och gick ut sen så skjutsade dom hem mig.
När jag var hemma gjorde jag mig i ordning för vi skulle på middag hemma hos Kusinerna :)
Innan vi åkte dit så fick jag och Daniel ett varsitt påskägg av mamma och pappa :D I mitt påskägg var det : 3 hundra kronor, 8 nötkräm, 1 snickers & 2 stycken refreshers. Tack mamma och pappa :D <3
När vi hade kommit dit så åt vi middag och sen efter vi hade ätit så gick jag till stallet tsm med mamma och vi fixade åt Sarino och sen släppte vi in alla hästar och kvällsfodrade.
Borstade även Sarino.
Sen släckte vi hela stallet. Och gick ner till huset.  När jag säger (vi) menade jag med ( mamma, lil, jag, michaela & farmor )
Iaf nu är jag hemma igen och ligger i sängen med datan :) <3
Imorn blir det Sarino igen fast ska rida, hann inte det idag !
Sen åker jag med Amanda & Michaela till ryttarstadion. Dom skulle typ rida nån fälttävlansbana :) Det ska bli kul och se :D
haha. Men nu ska jag strax Sova ! <3

Godnatt ! :*

Kmr en bild på mitt påskägg (A)

  Mitt påskäggs innehåll :)


Kommentarer
Postat av: Bea

oj vad rik d blev efter påskägget

vill oxå ha hundralappar, kan jag få?

hah.skoja

Poss

2009-04-16 @ 19:47:02

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0