Usch på mig !!

Heeelloo alla bloggläsare  (=

Gud förlåt mig. Jag sa juh att det skulle bli mer inlägg igår men det blev inte så för jag åkte till julia och sovde över ;)
Jajja, ni får dom sen ist.

Idag vaknade jag upp hos Julia för jag sov där (aa) <3
Vi hade det skojjigt.
Kl. 17:00 kom mamma och hämtade mig där och nu är jag hemma och har ätit mat.
Förresten så hade jag så tråkigt så att jag målade naglarna x'D
Hahah, jag är fett stolt med min högra hand för att jag målade med vänster handen där lixom men det blev fett bra på båda ;D
Heheh.

Aja, jag saknar Sarino as mkt juh :'(
Har inte träffat den lilla fjutten sen i onsdags med imorn ska jag till han :D
Jag älskar dig lilla busponny <3


Men nu ska jag typ ut och hjälpa pappa lite och förhoppningsvis kommer min bror också göra det (a)
Aja det kommer mer inlägg ikväll !
Jag lovar <3

puussar och kramar !


/ M  <3

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0