Tjoho ;)

Hejsan allihopa !

Först skolan...
Ingen kommentar !

Efter skolan kom mamma och hämtade mig och vi åkte till stallet...
Först fodrade vi  !
Sen åkte vi och fikade :)
Jag åt en mega stoor bulle ;D
När vi hade fikat åkte vi till granngården och köpte 2 par nya ridstrumor till mig, ett par nya ridvantar och en ryktsten :)

efter det åkte vi till stallet igen och mamma hade redan mockat och gjort höpåsarna så medans jag bytte om, bytte hon vatten och gjorde burkarna.

Efter jag hade bytt om tog jag in Sarino och ställde honom ute och borstade !
Tränsade sedan och red iväg (:

Red typ lite mer än halva vägen till " mormors äng ".
Red i ungefär 30 minuter bara men det var bara för att vi hade lite bråttom hem för mamma skulle ut :P
( red barbacka ).

När jag kom tillbaka fixade jag honom i ordning och släppte ut honom !
Sedan bytte jag om och åkte hem :D

När jag kom hem satte jag mig lite vid datan och så...
Klockan 19:00 gick jag och pappa först ner till kiosken och tänkte äta pizza där,
men när vi kom dit kom det ingen och tog emot oss så vi gick hem igen och tog bilen till lill plogen ;D
Och åt mat där.

Nu är jag hemma och har ätit mat, tittat på Talang 2009 och ska när som helst duscha :D

Imorgon blir det stallet dåh !
( rida lektion )
Och det blir skänkelvikning :D

Jag önskade:
1. Sammi
2. Casper


Så får se vem det blir :D
Men alla får ha det så bra <3
Slänger in en bild från idag :)


 Jag & Sarino <3

Puss&kram !

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0