Stallet ...

Hejhej :)

Först skolan, vi hade; Engelska, redovisning, idrott, bild & högläsning (=
... Kul att få träffa alla underbara <3
Slutade vid 12:25.

Mamma hämtade mig vi bussarna och vi åkte och fikade och sen åkte vi till stallet !
Först bytte jag om och sen så städade jag ur hela Sarinos rykt låda, och skit va den va smutsig och det låg typ massa tussar i botten men vitt hår från Sarino xD
Aja sen kom Tuva och Fanny :) och då så red vi ut.
Först red vi till Ösby på gångvägen och så sen red vi upp lite i skolan och ut på gångvägen igen och travade fram & tillbaka :)
Sen gick vi hemåt och då så gick vi upp en annan gångväg så att vi kom till mölnvik.
Och följde vi en stig som gick längs en hage och så blev det lite träsk aktigt vi gick i xD
Sen gick vi igenom hela skogen för att kunna komma tillbaka ;D
Det var skit mysigt :) <3
Och Sarino var jätte duktig och skötte sig och tyckte det va kul.
Blev både skritt,trav & (lite) galopp :D
Glömde att säga att Tuva red Ville, Fanny red Robin och jag red Sarino :D <3
Red i 1 timme och lite mer ;)
Nu är jag hemma och har ätit mat, tittat på Talang 2009 och ska nu duscha :D
Ha det bra !

Nu kommer lite bilder ;)

 Sarino låg ner i hagen när jag skulle hämta honom, men han hade inte ont i magen elr så han låg bara och mös i solen ;) man ser inte så bra på den här bilden ! ( ganska långt ifrån )

 Sarino <3 när han reste sig upp presis. Gull häst !

 Söt Sarino =)

 <3

 Hur fin som helst <3


Sista bilden !
Puss & Kram <3

Kommentarer
Postat av: Veronica

Haha! Gud vad kul, Sarino står skit nära mig :D Gud vad glad jag blir :)

2009-11-18 @ 10:52:31
URL: http://Du vet min adress :)

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0