Ny Design !

Hejsan hoppsan :)

Nu har jag ny design :D
Jag är jättejätte nöjd !
Tack så jätte mkt Vendela som gjort den. Vendelas blogg ; http://www.veida.blogg.se  :D

Dagen började med att jag vaknade vid 09:45 (:
Och gick då upp och satte mig vid datan lite... och sen åt frukost och tittade på tv (a) <3

När kl var halv 12 så började jag göra mig i ordning och åkte till stallet. Påvägen till stallet hämtade vi Julia också (:
Kom dit vid 12:10 typ och vi gick upp till Teori salen för vi skulle ha teori ;D

Först så fick vi önska hästar till nästa gång ! ( vi ska ha skänkelvikningar då )
Sen så gjorde vi ett teori prov enskilt och sen pratade vi om lite saker....

Klockan 13:00 var teorin slut och jag köpte lite saker i cafeterian och sen tittade jag på tävlingar som va där idag ;D
Det var Privat hästar från andra ridklubbar som tävlade dressyr.

Mamma kom och hämtade mig vid 14:00 och då åkte vi hem sen åkte vi och gjorde lite andra saker :D

Men nu är jag hemma och ska snart äta middag. Fläskfilé & Potatisgratäng blir det :D mumms.....

Inga bilder idag tyvär ;)
Puss & kram !

Ha det så bra ! :D <3

Kommentarer
Postat av: Vendela

Varsågod :)

du var ju jättesnäll själv, och berättade hur man fick musik på sin blogg <3

2009-04-19 @ 16:53:13
URL: http://veida.blogg.se/
Postat av: matilda

tacktack :D

men elr hur <3

2009-04-19 @ 18:18:58
URL: http://misseen.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0