Nu är man hemma igen (:

Heeeello alla bloggläsare :=)

Ahapp, nu är man hemma igen dåh.
Men tänkte berätta om hur det vart och sådär så håll i er ;)


Torsdag;
Kom dit vid kanske halv 5 & åkte ungefär vid 10:00.
När vi kom dit så hämtade vi nycklarna till stugan och sen hyrde vi skidor :)
Åkte hem till stugan och packade upp och sådär.
Sen gick jag och Jossan ut och gjorde lite saker.
duschade och sen bastade :D sköönt.
Åt middag och sen sov.

Fredag;
Vaknade vid 8:00 för mamma väckte mig.
Gick upp och åt frukost sen på med kläder och gjorde i ordning mig.
Satte på mig skidutrustningen och sen ut och åkte skidor med jossan ;D
Vi började med gröna backen för att jag hade inte åkt på typ 4 år ;o
men det gick rätt så bra ;P
heh.
Sen åkte vi upp med stora liften och åkte röda backar, det var skoj :D
Gick jätte bra tillslut.
Åt lunch.
Sen åkte vi upp igen !
Sen in i stugan och duscha och fixa i ordning sig sen var det middag =)
Gick och la mig runt 00:00 kanske ;)

Lördag;
Vaknade ungefär vid samma tid som fredag.
Gick upp och åt frukost och sen gjorde mig i ordning och åkte upp i backarna med jossan :D <3
Idag åkte vi nästan bara röda backar :)
Åkte även upp till den stora snögubben :D
Somsagt bodde vi på lindvallen i sälen som kanske inte alla visste.
Men hela dan åkte vi massa skidor och det var skoj.
kl. 16:30 var vi tvugna att lämna igen skidorna och det.
Sen fick vi gå hem där ifrån .....
Sen var det middag.
Gottgott & sen tittade vi på Robinson ;D
höhö.
Sen var det sleeping.

Söndag;
Vakande vid 8 kanske :)
Gick upp, åt frukost, bytte om, städade & packade ner allt.
Idag var det dags att åka hem ;/
Menmen, det har vart bäst med bästavän :D
älskar dig mest :D<3
åkte vid 10:00 och kom hem vid 4 (:

Så har mina dagar i sälen ungefär sätt ut !
Men sen har vi jug tagit skit många bilder också som jag lägger in sen !
Puss på dom här dagarna (A) <3


/ M P R 

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0