Mysig dag i stallet :)

Hejj :)

Orkar inte berätta så exakt om idag x'd

Vaknade vid 10:00 ;)
Gick upp och satte på tv:n och åt lite frukost och så...
Sen åkte jag till Stallet (:

Red Sarino :D
Han var jätte duktig liten häst <3
Övade lydnaden !
Och han brukar tycka det är lite jobbigt att galoppera men idag så bjöd han jätte mkt på sig själv i galoppen och tyckte det var kul ! <3
Red i lite mer än 1 timme :)

Jag älskar verkligen den här hästen och jag blev jätte glad när han bjöd så mkt och raceade ;D

Och efter jag ridit så gjorde jag självklart höpåsar m.m som vanligt.
Sen åkte jag hem...
Och nu sitter jag här vid datan och äter godis och dricker cola och ska när som helst duscha !
Ikväll ska jag titta på Wipeout (stavning?) ;D hehe..

Puss&Kram, ha det så bra <3
Slänger in en bild ;)


 
Jag och Loffe i somras :)


Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0