Länge sen jag skrev ;( sorry <3

Sjooooobree ;)<3

Jag vet att det var länge sen jag skrev nu men det har vart fullt upp !
Men iaf nu kommer ett inlägg.

Skolan började kl 08:00.
Vi hade ; matte, NO, läsförståelse, idrott & IUP.
Och till mat fick vi ; litet påskbord :)
Rätt så gott & rätt så skön dag faktiskt.

Sen så gick jag till bussen för att jag skulle åka till stallet men då smsade mamma att hon slutade tidigare så då kunde hon skutsa mig till Sarino istället och så blev det :)

När jag kom dit bytte jag om.
Men han var redan inne så jag behövde inte ta in han.
Men jag började med att ställa honom i stallgången och ta av täckerna !
Sen mockade jag.
Det tog ganska långt tid !
Sen bytte jag vatten, borstade honom, satte på täcket och ställde in han i boxen.
Fick sin eftermiddags mat.
Sen fixade jag burkarna och höet & soppade stallgången :)
Bytte sedan om sen kom mamma och hämta mig (:

Och nu är jag hemma och som sagt kmr jag inte skriva på ett tag för imorn blire Sälen ;D
Kommer hem på söndag och då blir det nog ett inlägg ! <3
Men nu ska jag antagligen duscha, titta på tv & sen packa ;D

Alla få hare så bra utan mig ! :D<3
Kommer åka till Sälen med bästavän jossan, hennes familj & min familj :D
Puss&kram


/  M P R  

Kommentarer
Postat av: jossan

vi kommer ha det bäst i sälen :D <3333

2009-04-01 @ 20:47:25
URL: http://jozzaaan.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0