Lååång dag :)

Heejjsanhoppsan :)

Idag vaknade jag vid kl 11:00 ;o
hihihi, ovanligt :O :) <3
Men då gick jag upp och tittade på tv och mamma gjorde frukost åt mig (a)
Sen gjorde jag mig i ordning och åkte till stallet.
Hade tänkt att rida med det skulle juh spöregna såklart :(
Aja Fixade allt annat och tog in lilla Sarino och borstade han och så och han var jätte blöt !
Satte in det tunna utetäcket i torkskåpet ett tag så det skulle vara tort innan han gick ut igen !
Efter en stund så var täcket nästan tort och då satte jag på det och så fick han gå ut igen.
Och då va kl typ 14:00 och jag och mamma åkte till SICKLA.
Först var vi inne på The horse.
Och där tänkte vi köpa ett nytt regntäcke till Sarino för hans ät ganska trasigt och färgen var aprokos.
Men vi köpte det inte för vi visste inte fall Amanda & Michaela ville att Sarino skulle ha den färgen xD
Färgen är ganska annorlunda om man ska säga så.
Menmen....
Sen gick vi och köpte en ny helosan för att den i stallet är nästan slut.
Och det jag köpte mer va; ett par skor och en jacka ;D
heheh, jag är jätte nöjd iaf.
Men nu är jag hemma och har nyss titta på en film som typ heter; Egen häst.
Som jag fick av Amanda & Michaela ;D tack <3
Och det var bra saker att veta i den !
Men iaf, till middag gjorde vi hemma gjord pizza. Jätte god blev min :D
Och nu sitter jag vid datan och äter godis och dricker påskmust. MUUUUMMS :P <3
Hahah, ha det bra iaf <3


Glömde säga att jag glömde min mobil i stallet idag med xD
Så om ni har ringt elr sms:at så kanske jag inte svarar.

Puss&kram !

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0