I'm so Happy.....

Hejhej alla bloggläsare :D

Idag började min dag med skolan som vanligt ;)
Vi var på Biologiska museét....
Och det var inte så roligt kan jag säga !
Men iaf påvägen hem så stannade vi vid en park och då körde jag,Sara,Nelli,Sandra,philip och Anton sanning elr konka.
Hahaahhh :D
Mer får ni inte veta... (:

Vi kom iaf hem från museét kl 14:15 och så så slutade vi :)

Tog bussen hem och la mig i soffan ett tag och tittade på tv ch sen så pluggade jag.
När mamma kom hem vid typ 17:30 elr nått så åkte vi till Expert och tittade på mobil till mig :D
Och ska typ få en ny !
Det är inte helt bestämt men det är 99 % att jag får en ny !

Men i såntfall så ska jag ha en som heter W715 och är en Sony Ericsson ! ( en silver ).
Och jag hoppas på det bästa :D <3

Men nu är jag iaf hemma och sitter vid min data.
Har ätit mat och ska strax sooova :) <3

Puss&godnatt !
Ni får en bild på Fina Nessie & Jossan som jag gjorde om i Photoshop :D <3
Och en som jag gjorde om på mig och Sarino :D <3


Jag gjorde i photoshop, det blev inte så fin men Nessie & Jossan är iaf skit fina ! <3


Också gjord i photoshop, blev ganska nöjd :P Jag & Sarino <3

Kommentarer
Postat av: jossan

du är så duuktigt, båda blev superfina (bilderna) :D<33333333

missu babe (L)

2009-04-22 @ 21:43:20
URL: http://jozzaaan.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0