Hejsan :)

Dagen började med skolan. Kanske inte så ovanligt men ... x) Iaf så hade vi samma saker som vi brukar på torsdagar :) Så behöver inte berätta vad vi gjorde. Men efter skolan gick jag och Sandra hem till henne :D Haha, vi gick till fotbollsplan i skolan och spelade. Sen har vi gjort massa andra saker också ! Vid typ 16:00 så skjustade dom hem mig... När jag kom hem så ringde Philip hela tiden och det var störitt xD Haha. Sen satte jag mig vid pappas data och skrev rent min redovisning och skrev ut den :D Ska juh redovisa somsagt imorn. Sen jobbade jag lite med engelskan och sen satte jag mig vid datan :D Just nu har jag jätte tråkigt -.- Och är skit hungrig också :P Aja nu ska jag nog göra nått annat än att sitta här... Ni får ha det så bra :) <3  / Matilda

Kommentarer

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0