Hejjsan :)

Hej på er ;)

Började med skolan och vi hade ; matte, läsförståelse, NO, idrott och IUP !
Slutade vid klockan 14:15.

Efter skolan gick jag till mammas jobb och vi åkte till Sarino <3

Började med att byta om och sen la jag betforen och sen gjorde jag höpåsar.
( Mamma mockade )
Sen tog jag in lilla plutten och ställe honom ute och borstade,
Sen sadlade jag och tränsade och red sedan ner till volten.
Tog det bara lungt idag för att vill inte att han ska hosta så mkt ;/
Men gjorde både skänkelvikning i skritt och trav och och han gick jätte fint i skänkelvikning då & då.
Puss på söta pållen ! <3
Efter jag ridit ställde jag in honom i boxen och så fick han äta sin em och sen släppte jag ut honom och åkte hem.

Nu sitter jag hemma och ska både äta och duscha nu :P

Imorn blir det först skolan och vi ska bara ha städdag och gå tips runda, och slutar sen kl 12:20 :D <3
Sen ska jag väll hem och fixa mig och städa mitt rum och kl 17:00 kommer Jossan bästavän och hennes familj hit på middag :D
Blir dock ingen majbrasa för finns ingen här i Torsby !

Men nu ska jag äta så ha det så bra :)

Kommentarer
Postat av: Vendela

Låter som en rolig dag !

2009-04-30 @ 16:43:57
URL: http://veida.blogg.se/
Postat av: matilda

Hahah, verkligen ? xD <3

2009-04-30 @ 18:50:56
URL: http://misseen.blogg.se/

Kommentera vad du tycker om detta inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (oroa dig inte, bara jag ser den.)

URL/Bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0